onsdag 30. januar 2008

Agilitytrening 30.jan.



Hoppkombinasjon: Denne kombinasjonen gikk faktisk bra:) Katie tok inngangen på slalåmen og hadde fine svinger. Trakk litt dårlig fran fra 4 til 5 men.




På denne kombinasjonen ble hun litt avhengig fra meg fra 3 til 4, så jeg måtte løpe på og si frem fant vi ut. Fikk litt problemer fra 10 til 15. Der fikk hun veldig stor fart fra 11 og villle fremover, husker nok hvordan vi har gått tidligere, og jeg var dårlig til å handle. Det jeg måtte gjøre var å trekke henne til meg/vri meg og deretter komandere høyre,venstre og høyre igjen til mål. Må se på det at ho slipper meg som positivt, for før slet vi med at ho var for avhengig av meg og gikk mellom hinderne når det var stjerner. Så greit å slite litt med at ho er ivrig og løper på:)



Agilitykombinasjonen: Gikk inn først og trente litt felter, trengs å repetere og holde tilbake litt. Kombinsjonen gikk greit, men vi hadde litt stor sving fra 5 til 6. Bikkjene får jo ganske stor fart i et rett 5meters rør, så er jo ikke så rart. Men greit å få trent på. Katie hørte godt på venstre-høyre-venstre hopp etter vippa og var ganske så selvstendig:)

Så håper folka var fornøyd med treninga og kombinasjonene mine:) god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar