tirsdag 26. februar 2008

*Mitt sikre kort...*

De to siste ukene har jeg kun vært på to mandagstreninger. På disse treningene har det vært mye rett frem og fremadsending. Katie trekker bra fra meg, men ho blir veldig heit, og vi får problemer når det er bygd opp stor fart og det plutselig blir sving... Det enkleste er ofte det vanskligste har jeg funnet ut... blir litt sånn når vi trener mye handling og vanskeligere kombinasjoner, at det som skal være enkelt blir vanskelig fordi det er nedprioritert. Jeg får bli flinkere til våren også, å sette opp kombinasjoner som er åpne, gir stor fart og noe handling.

Til helga er det Tønsberg stevne, så det blir spennende å se hvordan det går der, ingen gode følelser, men vi får gjøre vårt beste.

I dag har vi vært å gått en tur i drittværet, tok med Frøya også. Ikke særlig koselig turvær, men bikkjene må jo ut uansett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar