tirsdag 11. mars 2008

Agilitytrening 10. mars


Referat fra treninga i går: Trente nybegynnerne først, Line og jeg. Jeg trente de store hundene, og må si at det er fremgang:) moro å se.

Trente ikke så mye sjøl, merker at kroppen ikke er helt med når det har vært stress og lite mat i løpet av dagen. Men fikk til en fin runde på den hvite kombinasjonen. På den svarte kombinasjonen så måtte jeg dele opp litt og trene mellom for seg selv, hadde ikke sjans til å rekke frem etter røret, og var for sen med kommandoer. Ellers gikk det greit. Gleder meg til å begynne å trene ute jeg nå så!

I dag har Katie, Laffen og jeg vært på årets første joggetur. Herlig! Mutter'n har litt dårlig kondis (kremt), men var godt å bli litt ordentlig svett og bli fysisk sliten. Dette gjentas til torsdagen igjen!

Nå venter masse skolearbe og en sjuk kjæreste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar