søndag 11. mai 2008

Helgetrening

Jeg blei uheldigvis dårlig natt til lørdagen, så jeg fikk ikke konkurrert i Kongsberg, skikkelig ergelig. Men det er vel første gang i agilityhistorien at jeg har mått blitt værende hjemme fra stevne.

Tok heller en treningsøkt i dag sammen med Nina og Bærte. Trente kombinasjonen nedenfor først. Fikk til fin start, det eneste problemet var egentlig at etter vippa og hoppehinderet så tok Katie hoppehinderne ut i stedet for gjennom. Jeg var tidlig med kommando, men ho virket til å ha bestemt seg litt. Men når vi tok det opp igjen, så lyttet ho bedre og vi fikk til en fin avslutning.

Trente også hopp, slalåm, mønet, 180 graders sving, og en del av hopp 3 i moss 1 mai, der det var en fordel å sende bikkja fram og så venstre gjennom for så å ta i mot der hinderet etter røret sku tas med liten sving. Fikk det fint til!

Nå ska jeg sette meg ned med eksamenslesing... kremt...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar