torsdag 1. mai 2008

Målet er nådd: Vi er nå i klasse 3!!!

I dag var Mosstevnet, og Katie og jeg dro med godt mot til Moss halv åtte på morra'n i dag. Hadde en fin morra med frokost og en liten tur i skauen for å lufte litt før vi reiste, og jeg satte meg et mål for stevnedagen: Å gå feilfritt i agility kl 2 og få vårt siste opprykk til 3'ern.

Startet med agility ca kl 11. Banen hadde sine vanskeligheter, med vanskelig slalåminngang (for meg og Katie), mye handling mellom hoppehindere, mur (som det er lenge siden vi har trent på) og oppløp med rør som trakk mot høyre. Sto ved start og slo fra meg alle negative tanker som kom smygendes på, prøvde heller å tenke "dette klarer vi, se muligheter-ikke problemer". Og yesda, vi kom oss feilfritt igjennom:) Følte ikke at løpet var optimalt, hadde noen store svinger, men allikevel gikk det kjapt og godt, og vi endte med en 1 plass:) *stolt av Katietrulta mi*

I hoppløpet tyvstartet Katie og jeg følte jeg mistet henne i starten, endte dermed med en disk. Men vi fullførte løpet og jeg er veldig fornøyd allikevel. Katie jobbet godt på slalåmen selv om den sto ut fra banen (noe vi er svake på og mange fikk feil på) og alt fløt igrunn godt til mål.

Så da venter kl 3, så ska vi kjempe mot de store gutta;)

Takk Nes-gjengen for nok en koselig stevnetur!

......................

Nå har bikkjene blitt påtvunget "vårvasken" og de er fine og rene for sommeren.

3 kommentarer:

  1. Her kommer gratulasjoner fra "mormor". Dette kaller jeg "lønn for strevet". Det er jammen fortjent etter alle de timene dere trener. Jeg ser fram til å følge dere i klasse 3.
    Sylvia

    SvarSlett
  2. Gratulerer med opprykk til kl 3 !!
    Da blir det vel mange spennende stevner for dere framover
    Hilsen Tone, Azzi og Pippi

    SvarSlett