onsdag 8. oktober 2008

Innspurt på semesteroppgave og mye i tankene

Nå driver vi med siste innspurt på semesteroppgave i vilforvaltningskurset om skogsfuglregistering. Gry og jeg sliter oss i gjennom, og tross dårlige kunnskaper i statistikk og forvaltning generelt syns jeg vi tyner oss gjennom og får det til tilslutt. Blir godt å få levert oppgaven til mandagen, og jeg håper bare vi får litt igjen for arbeidet. Gikk i skauen med bikkjene i stad for litt avveksling, og jammen i meg så traff vi på en tiur i dag også:) Gode naturopplevelser.

Til helga er det Nesstevne, så det blir en helg med fullt kjør og ingen tid til familie, studier eller seg sjøl. Men jeg er motivert og har fjorårets stevne friskt i minne og håper på gode løp. Stevne i fjor må være det beste stevne vi har vært på. To 1.plasser og 3 gode løp i alt er ikke hverdagskost for meg og Katie. Så vi håper på det beste i år også...

I morra skal jeg jobbe (i barnehagen) og rett på trening etterpå, så blir godt med en film i kveld for oppladning:)

1 kommentar: