søndag 23. november 2008

Deprimerende...

Åh, hvor typisk er det ikke å bli dårlig kvelden før NKK stevne. Jobbet i barnehagen på torsdagen, og der var mange unge og voksne sjuke. Skjønte det vel nesten allerede da at jeg ikke kom til å slippe unna, uansett hvor hygenisk jeg var. Fredag kveld, med nøyaktig samme "symptomer" som forrige gang jeg fikk omgangssjuken. Ukonsentrert på forelesning, sovnet 1 time på sofaen, våknet kvalm, spydde kl 5 og lå på badet til neste morra... Skikkelig irriterende! Ville så gjerne konkurrere på lørdagen, klødde etter å gå det siste stevne i år og se på alle de andre utøverne. Men akk nei. Huff, blir litt klaging det her, men ble så skuffa:(

I dag hadde jeg tenkt å reise oppover, men våknet og følte meg fortsatt ikke i form. Nå er formen bedre, men nå er det også for seint å reise. Så da får jeg heller ta igjen skolearbe som jeg ikke fikk gjort på fredagen. Tragiske meg. Håpet på litt inspirasjon fra nordisk og gut's til å stå på videre med agility'n, men men.

Nå venter reguleringsplaner, rettsvirkninger og naturvernloven...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar