tirsdag 18. november 2008

Solen skinte i dag også!

Hadde tenkt til å gå en tur med Zenta, Katie og Frøya i dagtidlig, men våknet til skikkelig regnvær, så da var ikke motivasjoen helt på topp til en skautur. Begynte i stedet å jobbe med jussen og noen oppgaver. Men klokka 11 skinte sola! Da var det bare å kontakte Gry og Roxy og bli med de en tur i stedet:) Katie og Laffen var jo rimelig klare for en tur, og det var forsåvidt jeg også etter stor frustrasjon og hodekøing...

Turen bar til Langsjøen, og det var mighty koselig. Tok noen bilder av alle sammen, og noen ble faktisk riktig bra:) Spesielt av Roxy, ho er ei fotogen frøken med mange uttrykk.




Pen høstdag


Katie sitter å venter på at Roxy skal komme...


"Kommer ikke Roxy snart a!"


"Her er jeg!"

Og bikkjene fant et juletre!


"Det er mitt juletre!"


Søta mi:)


The Diva


Sukk


Pene Roxy


Laffen koser seg med ei rot:)


Katie lurer på hva Gry og jeg prater om...

"Sier dere at Roxy har lite kroppskontroll?":P
Roxy ekke helt enig!



Angrip pinne!


Sjekk jeg er kul a!
Roxy jobber hardt for å erte opp Katie til å være med å leke:)

"Kom å ta meg da Katie"!


Laffen koser seg og har vælas søteste rynker i ansiktet:)


Grrrr


Grrrrr


Grrr


Pinnekamp


Katie <3 Laffen <3

"Mutter'n! Vi hakke tid til å ta bilde nå, må løpe!"


"Okay da":P

*Takk for turen*


3 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Søte dere er :)

    SvarSlett
  2. Så artige bilder, vi må gå tur sammen igjen. Hils Gry masse..

    SvarSlett
  3. kjempe fine bilder!!:) Glad i deg!! Klem

    SvarSlett