onsdag 24. desember 2008

Rapport fra Alfa - Julaften

"Hei muttern!

Nå ligger jeg å sover litt mens tante skriver for meg. Det første døgnet på Bjørkelangen har gått supert! Laffen var litt innpåslit'n i går, trur han syns jeg lukta litt godt (av en el annen grunn)? Men tante snakka til han så da har han bare sett forelsket på meg...

Jeg sov i senga til tante i nesten hele natt, og veit du hva el!? Ho har dobbeltseng! Så da var det god plass for meg og jeg fikk en egen pute:) Katie og jeg lekte litt i senga før vi sovna og så lekte vi litt i sofaen i dag når tante spiste frokost. Etter det kjørte vi til en stor fotballbane! Der løp vi rundt og lekte, klarte å erte på meg Katie sånn at ho løp etter meg. Og fy søren å ho er kjapp! Klarte neimen ikke å løpe i fra ho! Løp på et jorde også, og da følte jeg meg nesten litt hjemme:)




Katie står å venter på meg


Katie hadde DEN store pinnen, men jeg fikk ikke lov til å låne den da... Bare lukte...


Vi koser oss!


Her må jeg løpe for livet, for Katie er hakk i hæla mine!

Trimminga var tydeligvis ikke over, for etter lekinga reiste vi til kjæresten til tante! Der fikk jeg hilse på Zenta og Frøya. De var snille, men Zenta minna litt om Laffen og ville lukte så fælt på meg, men ho ga seg fort. Vi løp og løp en hel time i skauen, jeg tok mest følge med Katie for de to andre løp så langt unna. Greit å passe på litt liksom, så ikke tante gikk seg bort heller;P Tante ropte forresten på meg flere ganger i løpet av turen, og jeg var så klart kjempeflink å kom med en gang!

I dag er det vist julaften, tante har pynta seg og det lukter veldig godt oppe, lurer på om jeg kanskje får kommet opp en tur etterpå? Syns jeg har hørt at det er noen gaver der også?

Men jeg får sove videre jeg, er så trøtt og sliten i beina!

Voff fra Alfa!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar