torsdag 29. januar 2009

Det klør...

Det klør i agilitykroppen nå, -både i min og Katie sin vil jeg påstå! For i dag kom startnumrene og PM'n til Moelven neste helg. Åhhh, som jeg gleder meg. Har ikke konkurrert siden Nesstevnet og det føles som en evighet siden...

Det føles også ut som en evighet siden vi sist trente agility. Katie pådro seg jo en muskelstrekk 12 januar, så etter det har det vært ro og turer i skauen. Kjedelig, men viktig at baby'n blir helt frisk igjen:) Har ikke merket noe på henne de siste ukene, og ho er i superform på tur. Skjønner at ho har mye energi, for ho har vært helt turbo på skauturene. Hoppet opp på snøblokker, balansert på de og tilintetgjort dem;). Blir spennende å ta den første treningsøkten på lenge, på mandagen. Ska ikke trene så mye da, men se an hvordan ho går og om ho eventuelt river mer enn vanlig. Også ska ho få en kiropraktortime i løpet av uka. Så får vi håpe at vi er FIT FOR FIGHT til Moelven. Håper ingenting kommer i veien denne gangen...


*Vi er klare for å rocke rundt på banen, Katiemor og jeg*

...................

Ellers så har vårparallellen på UMB startet for fullt, og halvåret vil bli fyllt med miljø- og ressursøkonomi, insekter(...), adferdslæring og økologi. Jaja, ekke sånn overspennende detta men... Blir pendling til Ås mandag, tirsdag, torsdag og fredag. 64 mil hver uke...

4 kommentarer:

  1. Halla Katie!

    Godt å høre at du er bra igjen!
    Er så sheedeli på treninger uten deg og tante :(
    Men vi koser oss læll da! Hihi.

    Jeg har blitt flink på datan nå, men må kanskje klippe klørene mine litt snart, er så vanskelig å skrive med lange klør!

    Gleder meg kjempeovermasse til å heie på Moelven! Jeg drømte om det i natt, bare at det var i stua til meg og Line, og lydighet på soverommet! Hm.

    Skikkelig jentetur! Det blir gøøy!

    Sees på neste trening da! Skal hilse fra Line!

    Voff til besteveninna mi Katie :D

    SvarSlett
  2. Halla Alfa! Superkoselig å høre fra deg;) Jeg savner deg også og alle agilityhinderne, fatter ikke hvorfor mutter'n ikke tar meg med på trening. Trur ho har blitt lat el noe;P Men vi går masse turer da, men det ekke like kult.

    Jeg gleder meg superoverkjempemasse til Moelven jeg også! Du må heie på meg og mutter'n da, sånn for å gire opp mutter'n litt for syns ho er litt treig innimellom.

    Hihi, blir nok noen flere agilitydrømmer etterhvert her i gården også, tenker jeg.

    Vi sees på trening.

    Voff og nuss til Alfabestisen min.

    SvarSlett
  3. Satser på at du konkurrerer på Moelv i samme antrekk som på bildet... ;o)

    SvarSlett