mandag 13. oktober 2008

Nes stevnet 2008

Da var Nesstevnet 2008 overstått! Det har vært en hard helg, med masse jobbing, rydding og ikke minst morsom agility å se på. Føler at vi har klart å arrangere nok et bra stevne! Hang litt etter tidsskjemaet på lørdagen, men syns vi var effektive på det vi bidro med.

Når det gjelder løpene Katie og jeg gjorde, så må jeg si meg fornøyd. På lørdagen fikk vi en vegring og to riv (trur jeg), vegringen var min feil da jeg sa venstre i tillegg til å vise tydelig med kroppen, så ble litt for mye og resultatet ble at Katie gikk i mellom. Men i agilityløpet gikk det bra! Vi var feilfritt helt frem til slalåminngangen som var ganske så vanskelig. Jeg skulle handlet på en annen måte for jeg hadde ingen makt på den siden jeg valgte:( må lære meg å stole mer på Katie og satse litt. Men er veldig fornøyd med det løpet.

På søndagen ble det disk i hoppen, ho river og får vegring på et typisk sted hvis jeg ikke trykker på nok. Men agilityløpet var mye bedre, der ble det kun et riv og 4.plass. Supert løp, men var et sted jeg skulle handlet som Geir for jeg ble på etterskudd og handlinga ble ikke optimal.

Må gratulere alle sammen med gode resultater i helga:)!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar