tirsdag 25. november 2008

Mandagstrening


I går hadde Marthe og jeg nybegynnertreningen. Syns nybegynnerne er veldig flinke, og det er moro å se at de vil og at de ser hva de trenger å trene på. Var litt smådaff etter helga, men håper jeg gjorde en god nok jobb med dem.

Etter nybegynnerne var det oss som sto for tur. Jeg hadde en hoppkombinasjon og Marthe en agilitykombinasjon. I hoppkombinasjonen så fikk vi en fin start frem til røret (sjøl om jeg sa venstre i stedet for høyre... kremt) men etter røret var det ikke lett å finne den beste løsningen. Prøvde blindcross mellom hoppehinderne, men det ble ikke noe flyt. Tok i stedet å krysset bak ved nr 7. God løsning, men det trenger vi å trene på, å få god selvstendighet i sånne situasjoner mot slalåmen. Etter det rette røret ble det også litt dumt, klarte ikke helt å lage svingen etter røret og Katie gikk dårlig på venstrekommandoen. Men men. Vet vi trenger å trene på sånt når det blir fart (derfor jeg satte det opp) I agilitykombinasjonen gikk det bedre, avsluttet med en feilfri runde og gode løsninger ved hoppehinderne ved røret. Tok jaakkosving også og det fungerte. Men merker det er litt uvant for Katie enda, for ho thouchet pinnen begge gangene jeg prøvde det. Men vi må jo komme inn i det begge to:)

I dag har jeg vært hos tantungen min og kost meg. Fikk servert blomkålssuppe og sjokoladekake med bringebær til kvelds. Nam nam. Var også innom Hilde og Bjørn en tur, og det var veldig koselig:)

Nå tar jeg kvelden. Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar