torsdag 25. desember 2008

Rapport fra Alfa - 1. juledag

" Hei igjen!

Nå ligger jeg å sover igjen, i buret mitt helt frivillig. I dag har vi også vært på en lang skautur! Det er sol og ganske kaldt ute, men det er bare deilig. Vi gikk en tur med Frøya og Zenta og Katie, en lang og god formiddagstur. Jeg prøvde å gjøre meg litt tøff og boffa på Frøya hver gang ho løp forbi meg. Jeg er jo ganske så barsk veit du! Men ho likte vist ikke det etter en halvtime og boffa tilbake og løp etter meg noen meter... det var litt skummelt, så da ga jeg meg med å boffe;)

Må fortelle om dagen i går da! Da fikk Laffen, Katie og jeg lov til å komme opp til alle de tobeinte! Det var ganske så spennende. Men veit du hva eller; de hadde et grantre INNE, rare folk gitt, men det var jo ganske fint da. Og det beste av alt var det som var UNDER treet; masse gaver! Vi fikk tyggebein og godbiter og leker, det var stas! Jeg tok meg også en kakebit fra bordet, men det fikk jeg vist ikke lov til å gjøre flere ganger... synd for det smakte ganske godt;P Ellers så sa alle sammen at jeg var en snill og eksemplarisk hund! (skryte skryte) Du sku bare sett Laffen; han plukka gaver sjøl, løp rundt og sikla og var helt valp! Men jeg var bare snill og god:) og Katie da:)

Nå skal vi vist til søstra til tante, og alle vi firbente ska få være med og ligge i bilen. Ska vist få et tyggebein og godt pledd og ligge i:) så det trur jeg blir helt greit!

Håper du koser deg på Syden! Jeg savner dere alle, men ikke så alt for mye;P

Tante sier at hvis du vil legge ved en hilsen så kan du sende som vanlig, men at avsenderen står på som anonym. Prøv! vil høre fra mamma'n min:)

Voff fra Alfa"

1 kommentar:

  1. Hei ungen min! Og alle dere andre der hime :)
    Jeg har ikke faatt lagt inn kommentarer, for jeg leser bloggen fra mobilen, men naa er jeg paa internettkafe og loker :) saa da faar jeg skrivi litt!

    Kjempefint at dere koser dere! Sjokk at du tok kake fra bordet, haha. Maa vaarra snill med tanten da! :) men hoorer at du oppfoorer deg fint, sàa bra! hihi. Vi bare bader og koser oss, og tenker litt pàa deg og vettu gullet, men jeg trur du koser deg noe graaadig saa! :)

    Fint at tante har dobbeltseng da, du som er saa bortskjemt! hoho. Og saa morsomt at du fikk leke med Frooja og zenta! Og godt aa hoore at du hoorer paa tanten naar ho skriker pàa deg! hihi :)

    Jeg har ikke finni no dyrebutikk enda, mn haaper jeg finner det snart, kanskje det blir no gaver, mihi.

    I dag skal vi gaa bort til et sted aa ita litt, og sjekke livet :) Det er mange kjekke kelenere her, og maange innàaslitne selgere!! haha. mend er jo bare gooy aa prate litt. hehe.

    I gaar var vi paa en morsom resturant, masse musikk og greier, jeg og joakim dansa vals utpà goolvet der :D artigartig- hehe.

    kos dere videre to og fitbeinte :)
    <33 jeg kommer nok tilbars og skriver her :)

    SvarSlett