søndag 28. desember 2008

Rapport fra Alfa - 4. juledag

" Hei muttern!"

I dag har vi vært på langtur igjen! Zenta, Katie, Frøya og jeg! Jeg har begynt å like å holde følge med Zenta, det går ikke såååå fort med ho som med de to andre jentene. Så da fant jeg ut at det var best! Jeg er like flink til å komme til tante når ho roper:)

Vi har stått litt i hundegården til Zenta og Frøya, bare Katie og jeg da. Det var litt kult, men Katie mente at det hadde skjedd en feil, siden Zenta og Frøya ble med inn, og ikke ho... hehe. Men vi lå sammen på et pledd og koste oss. Trur Katie begynner å bli litt gla i meg:)

Nå har jeg nettopp fått middag, og jeg har lekt masse med Katie inne. Prøver å få Laffen til å bli med på leken, men han ser bare dumt på meg. men men.

Nå ska jeg ta en middagslur, vi prates, Voff fra Alfa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar