onsdag 31. desember 2008

Rapport fra Alfa - Nyttårsaften!

"Hei! Dette blir siste rapporten fra meg! I dag har jeg møtt Roxy. Både Katie, Laffen og jeg reiste til fotballbanen og der ble vi møtt av Roxy som var strålende glad for å se oss (mest Katie). Jeg syns Roxy virka littegranne skummel, så jeg bjeffet og bjeffet på ho. Men det gikk fort over da jeg heller ble med på å leke. Både Katie, Roxy og jeg løp og løp, rundt og rundt, mens Laffen stod med Gry og tante og heiet. Jeg løp først med Roxy og Katie i hæla. Jeg liker best å være den som ikke har'n i sisten;P

Jeg har sovet kjempegodt i natt da, sov i senga med tante i heeeele natt. Vekket tante med noen skikkelige våte nuss, veit ikke om ho liker det, men ho våkna i hvertfall! Hehe;)

Katie og jeg har også lekt masse inne, føler nesten at vi er som bestiser nå; for jeg er helt overbevist på at Katie er blitt litt glad i meg:)

Nå ligger vi alle tre ved beina til tante mens ho skriver for meg, godt med litt soving innimellom.

Vi sees i morra mutter'n. Gleder meg til å se dere igjen!!

Voffboff fra Alfamor"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar