søndag 4. januar 2009

Koselig tur med Nesgjengen

I dag har vi vært på en koselig tur med Nesgjenget. Gikk ca 20 min innover en vei til vi kom frem til en åpen plass. Der ordnet Simen et supert bål og vi koste oss med mat og kakao:) 12 bikkjer var med, men det var ikke noe problem.

Nå ligger Katie og sover søtt i sofaen og jeg har dusjet av meg bållukta:)

Takk for en koselig tur folkens!

.........

På tirsdagen begynner studiene igjen. Kan ikke si jeg ser fram til det, særlig ikke med undervisning fra 8 til 16 hver dag og 3 timers pendling i januarblokka, i tillegg til at det er et GISfag (Geografiske informasjonssystemer) som jeg innbilder meg er veldig vanskelig:/ Men men, vi får det nok til! Har klart oss så langt i studie, så da klarer vi dette også.

Nå skal jeg nyte den siste fritiden med film og en god armkrok. Bye bye!

1 kommentar:

  1. Hei og godt nyttår Karina! :) Så fin bloggen din har blitt! :) Hvilket program bruker du for å redigere bilder? Tror jeg har spurt deg før, men jeg har glemt det..:P Hehe.. Og hvordan får du bakgrunnen din sånn?
    Hilsen fra Annikken og Kazan:)

    SvarSlett