mandag 29. desember 2008

Rapport fra Alfa - 5. juledag

"Hei!

Har ikke så mye å fortelle egentlig. Utenom at jeg har ødelagt 4 av pipedyrene til Katie, hehe! Så nå piper de ikke lengre. Men tante sa det var helt greit, for Katie har så mange fra før av, og en firpakk med leker kostet vist bare 20 kr på Europris. Kan jo ikke være englebarn hele tida;P Dessuten er Katie altfor dårlig til å passe på lekene sine, så de tar jeg kjapt ut av fanget hennes! Blitt ganske så tøff skjønner du, for Katie er ikke så streng som jeg har trudd!

Ellers så har Katie og jeg lekt litt på fotballbanen. Det har vært veldig kaldt i dag, så vi har vært mest inne egentlig. Men Katie og jeg leker fint inne også, så det er bare kult! Ellers så har tante vært litt snekker i dag fortalte ho, vi sku vist få se resultatet i morra. Spennende;P

Håper du har det bra, jeg savner deg og resten av familien. Sitter innimellom og bare tenker på dere:)

Voffboff fra Alfurius!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar