tirsdag 30. desember 2008

Rapport fra Alfa - lille nyttårsaften

"Heihei!

Nå har Katie og jeg nettopp vært på fotballbanen og lekt, og lekt masse inne her, så nå ligger jeg ved siden av Laffen og kul'ern litt. Det har vært en litt kjedelig dag i dag da, for tante har vist snekret i dag også... hmmm... Men ho lovet at i morra sku vi ta en ordentlig skautur igjen! Det gleder jeg meg til!

Men tenk på det; i morra er det vist nyttårsaften. Veit ikke helt hva det betyr, men trur det ligner litt på julaften bare at det bråker litt mer og er litt mindre gaver. Tante sku vist være inne med oss på kvelden, for det kom til å være raketter ute sa ho. Mulig tante er litt redd, så jeg får passe på ho litt;P



namnam, leke er godt å tygge på


Katie og jeg koser oss med hver vår leke!

Vi sees snart muttern! Voff fra Alfa!"


1 kommentar:

  1. Hei Alfa Mossin Gossin -hores ut som du koser deg pa din forste ferie-var glad du er hos tanten -her regner det i dag -Joakim og Papsen gikk pa kjopesenteret og muttern din la seg i blot i badekaret ,mens mamsen din sitter her og ser om det har skjedd noe nytt i verden,tiden gar fort og alt i morra kommer vi himat,men vi har hatt det koselig da,Line og Kine var litt lenge ute en kveld sa Arsta ble litt forskrekt ,men det gikk bra,Vi har bada i havet med masse store bolger og det var superkult,sa har vi dansa og tulla litt og kjort bat til Mogan,da blaste det friskt sa tante Margaret trodde hun skulle do,men det gikk fint.Men vi har spist mye ,vi rekker aldri og bli sultne her,à det blir nok litt overgang og komme hjem,og sa slipper jeg a rydde og vaske -helt herlig ,tror jeg tar med en stuepike hjem,men savner nok litt og ga tur med Lillegullet mitt,savner ogsa at du ligger pa fanget mitt om kvelden,men na ser vi deg snart vet jo at du har det supert hos tanten-hilsen Mamsen(Anne Gro)

    SvarSlett