tirsdag 17. mars 2009

Slalåmtrening

I går var det (etter nybegynnertreninga) kun Bjørn, Marthe og meg som skulle trene. Vi brukte slalåmkombinasjonen som jeg hadde brukt til nybegynnerne, men lagde litt tøffere innganger.

Merker at Katie ikke tar seg tid til å tenke hvis jeg presser på og er litt før ho, og det syns jeg er svakt egentlig. De gangene ho kom ut av venstreutgang i røret og jeg var på høyre siden, litt for langt opp slurvet ho. Og i lignende situasjoner der jeg gjorde en litt dårlig jobb (med vilje) og var litt for høyt oppe i forhold til slalåmen, kom feilene.

Skulle ønske Katie klarte å tenke litt mer sjøl og gjøre en god jobb på slalåmen, føler virkelig at det er vår STORE svakhet. Har trent mye på slalåminnganger og tatt ganske tøffe innganger, med bøyler da, men føler ikke at det er noe progresjon...

Vet ikke åssen jeg skal tenke fremover jeg... Åssen kan jeg få Katie til å tenke mer? Skal jeg fortsette å bruke bøyler? Burde jeg trene bare 4 pinners slalåm? Skal jeg være "snill" og ikke presse på, men hjelpe ho mer?

Nå skal Katie og jeg hvertfall ta en lang skitur utpå myrene på Mangen. Været er jo så herlig nå, så studiene får bare vente noen timer;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar