torsdag 12. mars 2009

Frustrasjon... (advarsel:klageblogg)

I går var det agilitytrening igjen. Ann Karin hadde med en hoppkombinasjon, som viste seg å være vanskelig for meg og Katie. Og en ting som "speilet" seg igjennom hele treningen var at Katie ikke ville komme når jeg tok frontcross på ho. Eks: hvit 8-9, svart 6-7 og 12-13. Veit ikke om jeg gjorde en dårlig jobb, men jeg syns jeg aldri klarte å få tak i henne (hvis dere skjønner...), og ho smatt heller bak ryggen på meg, som feks at ho tok svart 8 i stedet for 7 eller gikk i mellom. Ble mildt sagt frustert og måtte gå tilbake til "skrætsh" og bruke leke og hive det over hinderet når ho hadde "rundet" meg. Blir redd det har noe med blindcross å gjøre, at Katie misoppfatter signalene mine og trur ho skal gå bak meg? Veit ikke om det er tilfellet, for hun har ikke gjort det på meg før, hvertfall ikke sååååå åpenlyst, gjenntagende ganger... Men føler at alt i handlinga henger så løst, at vi får til jaakkosving noen ganger, andre ikke, blindcross sånn tårlig, ikke frontcross tydeligvis, osv.... Vil få alt på plass og vite hva det er best å bruke når!

I tillegg til de problemene så bommet Katie på slalåmen 4 av ca 10 ganger... Har jobbet så mye med slalåmen i snart et år nå og det har gitt 0 resultater føler jeg.

Usj, litt av en klageblogg det her... men hater treninger som gjør meg så frustert. Vil heller få overskudd av agility'n, ikke at det er enda et negativt moment i hverdagen.


............

Ellers så har jeg vært nokså sprek og trent på Trento de siste 14 dagene, både på studio og med instruktør. Artig! Godt å få litt styrketrening! Muligens blir det "afro-moves" i nærmeste fremtid også, hehe;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar