tirsdag 10. mars 2009

Trening 9 mars

I går var vi ikke mange på trening, kun Marthe, Geir, Ann Karin og meg. Men vi hadde en fin trening og fikk trent på litt tøffe svinger og slalåminnganger. Tok hvit løype først. Fikk ikke så kort sving som jeg ville mellom 2 og 3, og jeg måtte passe på å bevege meg fort over til hinder 3 for å ta i mot. Tok jaakkotous mellom 5 og 6, som fungerte veldig bra! De første rundene fikk vi litt stor sving mellom 4 og 5 (slalåmen trakk en del), men fikk en super sving der også på siste runden.

På den svarte løypen sleit vi litt med å ta i mellom på 5'ern. Jeg bøyde meg for mye ned og ble litt passiv trur jeg, og da tok ho heller hinderet ved siden av. Tok blindcross mellom 6 og 7, som funket bra og slalåminngangene var supre gjennom hele treningen. Siste runden på svart løype ble veldig bra, men det er det å få det til på første runden da!... Det er jo det som gjelder på stevner... Så skjerpings skjerpings...



På morra'n i dag var Katie og jeg på skitur, ca 7 km og ro og stillhet:) God start på dagen! Nå skal jeg systematisere i alle arkene mine; vitnemål, attester, brev og div. Greit å få litt orden på ting... Så blir det økologisammendrag resten av dagen tenker jeg.

Ha en finfin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar