lørdag 12. januar 2008

Endelig helg

Da var helgen her og første uka i januarblokka er overstått. Gikk greit å begynne med studier igjen, liker rutinedager så helt greit å starte igjen etter jula. Har et fag som heter Miljøovervåkning, det er forsåvidt spennende det, men undervisninga er på engelsk, så det gjør det litt tyngre. Faguttrykk som jeg ikke vet hva er en gang på norsk, blir deffinitivt vanskeligere på engelsk. Men jeg prøver å henge med! Eksamen blir om ca tre uker, den 30 januar.

Jeg har også nå flyttet ut av leiligheten for godt, og flyttet hjem igjen. Det ble for mye pendling og utgifter, så fant ut at det var det beste. Er greit å kunne forholde seg til litt færre steder også og føle mer tilhørighet til et sted. Så nå driver jeg å rydder og presser inn ting der det er plass.. blir godt å få alt i orden!

Hadde planlagt skitur og greier i helga, men været er absolutt ikke på min side:( bare trist å se ut på regnværet... Og Katie er hyper og hadde trengt en ordentlig tur, så får se om det bedrer seg litt på ettermiddagen så får ho kanskje løpt en tur med Frøya.

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar