søndag 20. januar 2008

Follostevne!

Gry og jeg kjørte sammen, og venninnen til Gry, Caroline var med som tilskuer. Gry gikk først i hopp 1 og det ble en toppers debut! Hun fikk en vegring på slålåmen og en ved et hoppehinder, men ellers hadde Roxy bra fart og virket fornøyd på banen.

Katie og jeg gikk i hopp 2. Banen var fin og morsom, med noen utfordringer. Katie gikk topp hun, men hun hoppet ut av slalåmen, når det var to pinner igjen. Er usikker på hvorfor det skjedde, for jeg løp verken i fra ho el sa noe til henne... men sånt skjer og det var eneste feilen, ellers gikk vi trygt og godt og Katie hadde fine svinger, på tross av at "mutter'n" klarte å skli litt fra 11 til 12... Bare synd med slalåmen, for hadde det ikke vært for det så hadde vi hatt et napp og ligget et sted i toppen... men men.
I agility'n gikk det bedre! Der ble vi nr 3 av 52 stk og gikk feilfritt. Katie hadde alle feltene og klarte slalåmen perfekt, vurderte handlinga der om jeg skulle veksle over og hjelpe henne inn, men valgte å ta sjansen å stole på henne, og det er jeg glad for:) Så da har vi vårt andre napp til ag 3...


Takk for en finfin stevnedag alle i Nes Hundeklubb, og gratulerer med alle gode resultater. Nes gjorde et bra stevne igjen!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar