onsdag 9. januar 2008

Trening 7. januar-

Agilitykombinasjonen gikk ok, fikk trent litt felter og presset på litt. Men må nok ta en økt der jeg trener kun litt felter og holder igjen mer enn det jeg har gjort på treningene. Hun har felt hver gang, fine konkurransefelt, men vil ha de tryggere.

Hoppkombinasjonen var veldig artig. Var Geir som hadde treninga. Den hvite kombinasjonen startet med en vanskelig start (for oss) fant ut at jeg ikke kunne stå passiv mellom 2 og 3 og si høyre. Det jeg i stedet måtte var å ta i mot på 2 og bevege meg ut mot 3 og slippe henne og si slalåm. Det fungerte topp, så lenge jeg passet på å gi henne nok plass til å ta 3'ern. Hvis ikke fikk vi snurr fordi jeg gikk for tett mot hinderet og Katie ble for opptatt av meg. Utenom det så var Katie trygg på slalåm på begge inngangene, så det var godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar