torsdag 14. februar 2008

Agilitytrening 13. feb


Hadde en hoppkombinasjon, som Ann Karin hadde laget.

Noe som gikk bra og noe som gikk dårlig. Fornøyd med at Katie på den svarte løypa var selvstendig og tok hoppehinderne og røret, mens jeg vekslet over så jeg kom på nedersiden av røret for å ta i mot. Bra at ho klarer å være litt selvstendig! Også fornøyd med at ho klarte slalåminngangen etter røret, må jobbe litt mot venstre og rette ho inn, så går det fint. Negative er at det blir noen riv innimellom og ho hørte dårlig på høyre og venstre to ganger på en kombinasjon (ikke vist på tegning). Er vel det at ho får stor fart, og trur noe er oppløp, og jeg jobber for dårlig...

Jeg må bli flinkere til å holde meg i bevegelse hele tiden og handle tøffere. Gang på gang viser det seg... Skjerpings!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar