torsdag 7. februar 2008

Agilitytrening 6 februar.


Trente på to baner i dag. Første kombinasjonen gikk bra til slutt. Fant ut at jeg måtte stå mellom 2 og 3 og ta mot, hvis ikke tok hun den nederste rørinngangen... Måtte følge godt med etter røret og til stigen. Prøvde å handle på litt forskjellige måter fra 9 til 15. (var litt redd for svingen før hjulet så sikret litt der i første runde) Men i andre runde så handlet jeg over og tok i mot ved hjulet, for da kom jeg på riktig side av vippa og mot røret igjen. Slet litt med å få til mellom, jeg har vist en tendens til å bøye meg ned, og da går det jo ikke... Måtte også passe på å holde igjen på 19, da Katie føk rett frem til lengden første runden, fordi jeg ikke bremset godt nok opp og var sen med høyrekommando.

Den andre banen gikk ikke noe særlig bra. Det var så store avstander, noe som jeg tydeligvis er dårlig på, og det var tungt å jobbe. Gikk greit i startet, Katie tok slalåminngangen, men feilet noen ganger. Er sånn inngang som her, at vi er dårlige. Ble også vanskelig etter stigen, da det var nederste rørinngang de skulle ta, vanskelig å løpe om kapp og rekke det, men fikk det da til. Fikk stor sving fra hoppehinderet og til vippa. Resten gikk ok.

Så da er vi klare (????????!!!!) for Moelven... kremt. Får ta det som det kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar