torsdag 28. februar 2008

Onsdagstrening 27.feb

Trente en hel bane i dag, som Ann Karin hadde tatt med.

Gikk feilfritt første runden, på den hvite kombinasjonen. Hadde allikevel ikke noe god følelse, følte det ble store svinger, og skjønner ikke det at noen ganger så ser Katie for mye på meg, og andre ganger så slipper ho meg helt. Blir litt frustert på grunn av det... Er det at jeg er for utydelig med kommandoene?

Dessuten så river Katie ofte når jeg skal handle foran ho ved hoppehinder, mulig jeg gir ho for dårlig plass, bøyer meg ned eller at ho slurver.

Men men. Er Tønsbergstevne til helga, håper det går bra og at jeg klarer å være fokusert og litt positiv for en gangs skyld...

I dag har det vært en lat dag. Var å hjalp til med barnestell hos Lene, så ble ikke så mye søvn. Så bikkjene og jeg har sovnet litt på dagen i dag. 8 labber i lufta:) godt å ha hunder som kan slappe av litt også.

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å dra på stevnet med deg og Katie:) Gruer meg også en del.. men får ta det som gøy! Glad i deg. Klem fra meg

    SvarSlett