torsdag 13. mars 2008

Agilitytrening 12 mars


Da var siste treningen før Rattvik over! Hadde en fin treningsøkt i dag følte jeg. Tok hvit løype først, og det fungerte greit. Fant ut at det passet best å være på høyre side mot oppløpet til mønet og veksle foran mønet, i stedet for å være på venstresiden fra rør-hopp-mønet. Fikk mye større fart og godt å få trent på handling når Katie står på feltet. I første runden var jeg litt sen etter hjulet med å si venstre, så fikk en minisnurr der, tok det opp igjen og fikk til riktig. Handlet som jeg har trent på før etter vippa, ved å si venstre-høyre. Merker bare at jeg må være flink til å holde igjen litt og la Katie jobbe i svingene selv. Katie var veldig lydhør første runden, når jeg la til en venstre på oppløpet siden røret kunne trekke mot høyre. Katie snudde seg litt til venstre, men tok hinderet. Viser bare hvor lydhør ho er innimellom og det er jo positivt:)

Andre runden var svart løype, denne gikk veldig greit, var litt spent på handlinga etter mønet, men der gikk det som smurt. Flinke Katie.

Så nå gleder vi oss til Rattvik:) Blir koselig med jentetur, med Miss Agility;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar