mandag 23. juni 2008

Sandefjord overstått

Nå er vi hjemme igjen etter en koselig helg i Sandefjord. Stevneplassen var super og vi jentene koste oss veldig i Miss Agility vogna vår, trofast følgesvenn:) Hadde også sosialkveld med Nes gjengen, der vi feiret Hildes 40 års dag, ordentlig koselig var det. (sjøl om jeg var liiit sliten etter 14 travle dager)

Rent konkurransemessig så hadde vi ikke de store resultatene. Lørdag disket vi vel 3 av 4 løp trur jeg, husker ikke helt men. Syns vi hadde mye bra og handlinga fungerte veldig bra. Men i hoppløpet fikk vi slalåmfeil og da blir jeg litt skuffa også gir jeg litt opp. I agilityløpet ventet jeg 1 sek for mye på henne ut av røret og da plutselig var ho over stigen når ho egentlig skulle ta venstre hopp. Men vi fortsatte og det fungerte bra videre! I åpen agility får vi slalåmfeil igjen og da gir jeg også opp. Åpen hopp kan jeg ikke si jeg husker...

På søndagen fikk vi også en slalåmfeil i hoppen, men det var min feil. Utenom det så var hoppen veldig bra. Agility'n gikk enda bedre, der gikk det i full fart og supre felt, slalåminngang og handling, men uheldigvis et riv. Var 1 sek etter vinneren, så var veldig fornøyd.

I morra skal vi ta en treningsøkt med en del i Nesflokken, så da får jeg prioritere slalåmen litt igjen. Vurderer å kjøpe meg en slalåm nå som jeg muligens flytter, hadde vært fint å hatt mulighet til å trent litt oftere på det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar