søndag 21. september 2008

Bra - dårlig - bra - dårlig - koselig

Bra!
På mandagen hadde vi en fin slalåmtrening, Katie og jeg. Tok litt ulike vinkler og trente med bøyler først og tok de vekk etterpå. Følte at det gikk bra og at Katie brukte hodet og gjorde en god jobb.

Dårlig!
Tirsdagstreninga gikk skikkelig dritt. Katie rev mye og jeg blir veldig oppgitt. Jeg korrigerer ho, men allikevel slurver ho. Dette ødelegger mye for meg og jeg klarer ikke å fokusere:/ Leit å ha så dårlig følelse etter en trening...

Bra!
Fredagstrening med Line og Nina:) Dette blei en fin treningsøkt! Jeg satte opp denne kombinasjonen, med to ulike runder vi gikk. Begge to gikk veldig bra og Katie rev lite. Følte handlinga fungerte godt, og fikk både "blindet", trent mellom og tatt gode felter. Line trente litt gjennom med alfa og litt vippe og stige, flinke jenter:) Nina hadde med Bærte og tok noen egne runder som passet bra til dem. De hadde god fart og var flinke de også. Koselig treningsøkt var det rett og slett:)

Dårlig!
Stevne i Indre Østfold gikk så som så. Vi diska i hoppen. Jeg ble for treg når Katie sku til høyre ut av rør og så tett mot venstre. Venstrekommandoen kom for seint og Katie tok et hoppehinder (sto i stjerne) som ikke skulle tas. Men men... I agility'n fikk vi feltfeil opp stigen :O jeg var nok ikke flink nok til å "runde av" mot stigen og ho gikk nok litt skrått på. Jeg ble for seint etter pølse og Katie svinge mot høyre i stedet for venstre, så der fløyt det dårlig. Vi fikk vel et riv tilsammen i dag, og det får vel være bra... Men ikke noe fornøyd med egen prestasjon. Mormor, Lene, Johannes og søte Helene kom en tur for å se på, så det var koselig da:)

Regine og Kristina gjorde en god jobb, så de fikk være de som representerte klubben, hehe:P

Koselig!
Vi har vært på skautur med Line, Alfa, Nina, Bærte og Zenta i dag i det herlige været. Vi tok sekken fatt og reiste til Line for å starte turen derfra. Vi gikk inn til et sted som blir kalt "Gruven", der det har vært kobberforekomster og en gammel gruve. Skikkelig fint sted og bikkjene fikk en fin tur.

"Woho, ut på tur jenter!"


Fin høstmorgen

Spindelvev


Nina har endelig også fått seg kamera og funderer litt på åssen den fungerer;P

Alfa skal utforske gruva litt


Line ved gruva
Katie myser


"Mat til meg el, mutter'n?"


Katie sitter og gjør seg vakker. Diva'n;P


"Hvorfor blir'e ikke varmt på denna grillen a!"
Hehe, jenter på tur...


Nina jobber iherdisk med å få tent opp engangsgrillen


Alfa løper

Zenta i farta!



Nærbilde av Alfa

Løper og koser seg på jordet:)

Takk for en koselig tur, jenter:) det får vi ta igjen snart igjen!



1 kommentar: