tirsdag 23. september 2008

To fine treningsdager

I går og i dag har Katie og jeg hatt to fine treningsøkter. I går reiste Nina og jeg til Bodding for å trene litt, jeg hadde med en kl 3 bane av A Savioja (tatt fra Landslagsiden og link til Savioja). Katie gikk en super runde, med null riv og godt driv gjennom hele banen. Feilfritt:) Trente litt andre kombinasjoner, siden vi klarte banen på første forsøk og Katie jobbet godt hele veien, så lenge jeg plasserte meg riktig. Herlig med litt god følelse etter trening. Nina trente litt enklere kombinasjoner, og man kan virkelig se fremgang hos dem:)

I dag trente Hilde, Bjørn, Kristina, Line og jeg etter nybegynnerne hadde trent i en time. Det blir fort mørkt nå, så vi var effektive og fikk en god trening. Katie og jeg "løsnet" litt opp i dag og trente litt felter og rett frem. Trente stjerne før slalåm og litt handling i starten også. Goodigoodi!

Nå venter mer skolearbe og litt redigering av bilder, så tar jeg kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar