mandag 1. september 2008

Fredrikstadstevnet

Da var denne helgen over også.

Vi har ikke gjort det noe bra resultatmessig, men føler vi har fått til noe utpå banen. Vi gjorde et bra hoppløp på lørdagen der handlingen virkelig stemte, men Katie rev to pinner, som da resulterte i en sjuende plass.

I agilitylpet på lørdagen disket vi, fordi jeg var dum og så frem og ikke venstre hopp, og Katie føk i røret som sto mer frem enn det hoppehinderet gjorde. Åpenbar feil av meg...

I hoppløpet på søndagen, stemnte ingenting. Og agløpet var bra fram til nest siste hinderet som var slalåmen, det ble for vanskelig inngang for oss og jeg ser nå at jeg skulle handlet annerledes og heller tapt litt tid. Jeg gjør det nok litt for vanskelig for Katie... Men men.

Til neste helg blir det maridalen og Drøbak, så vi får håpe på bedre løp da.

Gratulerer til Line som gjorde det dritbra i helga, dere er gode;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar