søndag 7. september 2008

Maridalen og Drøbak stevne!

Ja, da var denne stevnehelgen over også... Utrolig hvor fort en sånn helg egentlig går (sjøl om det til tider er langteklig på stevnene). Til Maridalen reiste vi med Nina og Bærte, veldig trevlig. Nina gikk to gode løp, og fikk 10 plass i hopp 1. Supert! Nå er det bare å fortsette, Nina:P

Katie og jeg gikk så som så. I agility'n så disket vi, hun hadde to riv før disken som skjedde der det var mellom hinderne. Mellomen fungerte flott, men høyre hopp ikke fullt så flott, stigen trakk litt mer og jeg presset for dårlig på til høyre. Men men. I hoppløpet gikk det mye bedre! Her fungerte handlinga godt og jeg følte at vi fikk til det vi skulle. Men vi fikk så klart et riv da, det ble litt for mye kjemping og da slurves det... Men jeg er fornøyd jeg:)

På vei til Drøbak var Line passarsjeren, og det er alltid like kos:) Katie og jeg disket oss i hoppen. Katie river første pinnen (mulig fordi ho skle på matta ho lå på siden ho har løpetid) og dette "følger" meg gjennom hele banen merker jeg, mister litt fokuset uheldigvis... Men i agilityen gikk det bedre. En feilfri disk! Gikk veldig bra frem til avslutninga der jeg handlet på en veldig dum måte slik at jeg åpnet for røret som ikke skulle tas (og i tillegg sa høyre når ho sku på venstre hoppehinder). Veldig synd, men jeg er fornøyd med Katie. Føler at ting detter mer og mer på plass. Så vi får bare kjempe videre mot de feilfrie løpene. Måtte de en dag komme...

Gratulerer alle Nesfolk med resultatene:)

I morra tenkte jeg å ta en slalåmøkt og trene litt innganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar