fredag 26. september 2008

Hopp-trening!

I går trente Hilde, Bjørn, Kristina, Line og jeg sammen. Hilde og Bjørn hadde med en hoppbane som var veldig spennende! Vi har trent mye agilitybaner på fellestreningene, så det var virkelig på høy tid med en hoppkombinasjon med fart og masse handling.

Utfordring nr 1: den største utfordringen vår var fra 1-2-3. Slike starter trenger vi virkelig å trene på, sånne som gir stor fart i starten og "brå sving". Slet litt med denne starten fordi jeg ikke klarte å lage svingen godt nok og Katie tok et eget valg og gikk på nr 4 i stedet for å følge meg mot venstre. Men når jeg fikk vridd henne skikkelig over hinderet gikk det supert!

Utfordring nr 2: Vanskelig slalåminngang! Katie klarte det!:) Jeg brukte av meg sjøl og brukte "høyre" og fikk henne litt til meg for så å slippe opp og gi henne tid til å søke inngangen sjøl. Det fungerte veldig bra!

Utfordring nr 3: 11-12-13-14-15-16. Her var det om og gjøre å være litt på forskudd og løpe fra ved pølse for å så ta i mot på 12'ern, sa venstre og høyre og holdt meg på oversida og fikk henne i mellom og vekslet bak på nr 16. Det fungerte bra! Vi hadde alle litt ulike løsninger, men fant ut at denne var den beste for mange av oss.

Alt i alt var jeg fornøyd med treningen og føler at det går bedre med Katie og meg. Men sånne starter som det var her, MÅ vi trene på.

I morra venter tur med Line og Nina, vi gleder oss:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar