tirsdag 9. desember 2008

Mandagstrening


I dag hadde vi en hoppbane som vi trente på! Var herlig med litt avveksling fra lesinga i går og med en hoppbane med fart og spenning fikk en virkelig koblet ut;)

Banen fikk egentlig veldig bra! Vi tok et foranbytte mellom 3 og 4, og ved hinder 6 før slalåm. Tok blindcross etter slalåm, noe vi har trent lite på. Men det gikk supert så lenge jeg ikke ventet på henne men bare løp på. Katie var også overraskende flink med å ta nr 13 mens jeg løp for å ta en blind cross mellom 15 og 16 slik at vi fikk en fin mellompassasje fra 16.17. Moro at Katie er litt selvtendig i sånne situasjoner og at jeg kan løpe i fra. Merker at vi er svakere på feks 8 til 10 der Katie ofte gjerne vil løpe forbi 10 for å komme inn i banen igjen, men her må jeg bare bli flinkere til å kreve at ho må opp å hente litt sjøl.

Alt i alt en god trening!

....

I dag har jeg hatt planteøkologieksamen, og den gikk så der. Vanskelig å vite hva sensoren krever, men jeg håper jeg har fått til noe. I morra er det viltforvaltningseksamen, så da får jeg bare sette i gang og lese igjennom en siste gang i dag. Wich me luck...

1 kommentar: