tirsdag 16. desember 2008

Juleavslutning

I går var det juleavslutning og årets siste trening for Nes hundeklubb. Det ble en koselig avslutning syns jeg, med et morsomt rebusløp. Jeg kom litt seinere enn de andre for jeg hadde miljørett eksamen fra 2 til 5, men bedre seint enn aldri.

Vi fikk til en kort, men effektiv økt i tillegg etter rebusløpet. Det var en åpen bane som utgangspunkt og det var godt å la Katie løpe og bare gå høyre og venstre etter det jeg sa. Fikk tatt noen slalåminnganger i samme slengen, og Katie tok alle. God jenta:) Men en ting jeg har merket er at hvis jeg i starten beveger meg for fort og ikke gir Katie tid til å ta første hinderet, så løper ho forbi! Ho har gjort det en gang i ny og ne, og jeg trur det kommer av at jeg tenker på neste hinder for tidlig. Katie må jo henge med på tankegangen må en skjønne...

Ellers så har jeg siste eksamen til fredagen og etter det er det en etterlengtet juleferie som venter. Åh, som jeg gleder meg. Vesle (store) Alfa skal være på besøk hos oss i romjula, mens Line og fam'en slikker sol på Gran Canaria. Det blir nok koselig og jeg trur Katie gleder seg til overnattingsbesøket:)

Nå ska jeg starte lesinga på det nye faget og gir en siste innsats i år...

2 kommentarer:

  1. Det var kooselig på avsl. ja :)

    Alfa driver og pakker litt nå, mens jeg gjør årets siste lekser. ;D

    *LYKKE TIL PÅ DEN SISTE EXMN!*
    Klarer du lett :)

    SvarSlett
  2. Takk, håper denne eksamen går litt bedre:)

    Vi sees om ikke så mange dager!

    SvarSlett