tirsdag 2. desember 2008

Trening 1 desember

Av en el annen grunn får jeg ikke lagt til banetegningen i innlegget... hmmm. jaja.

I går hadde vi hvertfall en god treningsøkt. Fokuserte på slalåminnganger i første økt. Vi kjørte på med høyt tempo og Katie brukte hodet. Fin økt. Trur jeg får gjøre det fremover (sjøl om jeg har holdt på sånn hele høsten), med å ta minst en sånn økt i uka og trene bare innganger. Håper det en vakker dag kan løsne litt skikkelig og at slalåmen ikke er det som ødelegger for oss.

I andre økt trente vi en agilitykombinasjon. Trente felten først og deretter hele kombinasjonen. Tok litt handling i starten med "mellom". Trente også på det å kunne ha litt avstand fra feltet, merker jeg har trent for ensidig på feltene, da jeg kun har løpt ved ved felthinderne uten avstand. Fikk prøvd oss på det i dag og det fungerte greit.

I dag gikk jeg i skauen med Zenta og Katie. Gamlemor Zenta fikk bli med denne gangen, mens Frøya satt å hylte inne (kremt). Det var tussmørkt ute når vi gikk, men snøen lyste opp for oss og det var en herlig start på dagen:)

Nå får jeg lese videre på planteøkologien...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar