søndag 11. januar 2009

Søndagstrening 11 januar

Hoppkombinasjon - hvit løype.
Prøvde litt ulike starter, både med jaakkosving og handling der jeg var aktiv og holdt meg på venstresiden føre slalåmen. Litt usikker på hva som fungerte best, men fikk prøvd litt forskjellig. Jaakkosvingen fungerte ikke for oss etter slalåmen, Katie har jo egentlig ganske gode svinger så syntes det fungerte bedre å bare lage til svingen litt før slalåmen igjen. Resten gikk greit.

Hoppkombinasjon - svart løype.
I startet stod jeg mellom lengden og tredje hoppehinderet, Katie fant linjen godt og tok lengden slik ho sku. fra 4 til 5 passet det bedre for oss å ta jakkosvingen, jeg prøvde det "på gamle måten" først, men da ble jeg på en måte for passiv og Katie hoppet ikke på det femte hinderet... Blir litt uttesting om dagen... Resten gikk ok.



Agilitykombinasjon - hvit løype
Jeg måtte stå å ta i mot mellom 2 og 3 og føre ho røret, ho hang seg litt opp i høyre rørinngang i startet og ville liksom ikke høre på venstre gjennom når jeg løp på venstresida. Så da løste vi det. Resten av banen syns jeg at gikk veldig bra. Ho gikk venstre gjennom etter stigen, godt vippefelt, og tok den "usynlige" rørinngangen nr 9 veldig bra når jeg sa venstre gjennom bare. Mellom fungerte også godt og jeg rakk å plassere meg riktig.

Agilitykombinasjon - hvit løype.
Litt tynt stigefelt opp, men var en halv labb;) Godt mønefelt. Etter det var det et hinder som ikke er på tegninga, slik at det var 90 grader mellom 9 og 10, fikk inn en blindcross mellom 10 og røret, og det fungerte supert. Ellers bra.

Alt i alt så følte jeg at agilitykombinasjonene gikk bedre enn hoppkombinasjonene i dag. Egentlig greit, for har egentlig trent lite felt i vinter:)

Nå ska jeg ordne litt wookemat til meg og min kjære:)

1 kommentar:

  1. Hei! Jeg er klar for ett nytt år! :) Er du? Ja, fikk til bakgrunnen! _= Kan sende deg noen bilder når jeg får tilbake min egen pc! :) Tusen takk! :) Håper alt stå bra til med deg og Katie! :) Klem fra oss!

    SvarSlett