onsdag 18. februar 2009

Trening 18 februar


I dag hadde Hilde treninga og ho hadde laget en skikkelig handlingsbane der det var mye å jobbe med for meg og Katie. Første runden gikk rett og slett dritt (unnskyld språkbruken). Men alt var jo min feil; jeg brukte dobbeltkommandoer og fulgte ikke godt nok opp på hinderne og valgte en dårlig løsning på siste del av banen fra vippa til siste hinder... Men når vi fikk nullstilt oss litt andre runden gikk det bedre. Jeg må bare lære meg å stole på Katie...

Hvit bane:
- tok jaakkosving fra 2 til 3 og det fungerer helt greit.
- BB (bakbytte) 7 til 8. Måtte passe på å si "frem" og deretter "venstre". IKKE dobbeltkommando og følge ordentlig rundt svingen.
- FB (foranbytte) ved 12 og FB etter vippa og mellom hoppehinderne.
- Fungerte best å være på høyresiden av mønet og ta FB der for Katie og meg, sjøl om det optimale vil vært å være på venstresiden siden man sku i venstre rørinngang. Men men.

Svart bane:
- FB før mønet.
- litt passiv handling ved hinder 8 der jeg sa venstre og holdt meg ved ene vingen. Liker ikke helt det, men det fungerte jo.
- handlingen etter vippa fungerte bra med høyre og venstre kommandoer der jeg lå bak.
- slet litt med å få Katie på stigen og IKKE røret, jeg fikk råd av Geir (takk:)) om at jeg ikke måtte følge på for mye mot stigen for da så ikke Katie den helt, men holde meg litt høyere opp og si stige. Men Katie hadde bestemt seg litt, så jeg måtte få opp oppmerksomheten litt så da fungerte det.

Etter treninga nå har jeg og bikkjene hatt huset for oss sjøl:) herlig. Så da har det vært et langt, varmt bad og kakao med krem foran tv'n. Godt med litt aleinetid gitt!

I morra håper vi på finvær slik at Nes jentene får tatt en skitur sammen, blir trevlig!:)

3 kommentarer:

  1. Nå ser vi på albumet til katie. Sitter i Hemsedal. Vi er: Onkel Arnold, Ine, Kenneth, Finn og Sylvia. Ha en fortsatt fin vinterferie.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig, masse fine bilder å se på:)

    Håper dere koser dere også! Nina, Line, Hilde og jeg har nettopp vært på skitur med SJU bikkjer:)

    Nå ska jeg ordne litt wookemat til meg og Kent'ern.

    Sees i morra, klem.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så deg å Katie i Bø idag. Blei skikkelig imponert over dere:) Dere fikk det til å se så enkelt ut. Lykke til videre! ;)

    SvarSlett