tirsdag 17. februar 2009

Første trening etter Moelven

I går var vi på den første treningen etter Moelven (blogg om Moelvstevne kommer så fort filmer er klare). Vi trente ikke hel bane men delte opp i to kombinasjoner. Trente litt på blindcross og mellom. Men hovedfokuset var nok slalåminngang, blinde etter slalåm og feltene. Var litt for kaldt så vi tok to korte økter bare. Men er forsåvidt fornøyd med treningen, Katie bomma på slalåmen en gang når jeg ikke tok "det ekstra steget", så ho tåler dårlig når jeg ikke hjelper henne godt nok. Men får håpe treningen hjelper...

Jeg må si jeg virkelig ser fram til vår og treninger ute! Har vært litt for lite trening for meg og Katie i vinter syns jeg... så får håpe våren bidrar til sunn hund og motivert eier.

Nå får jeg gjøre litt skolearbe og ta en skitur etterpå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar