tirsdag 20. januar 2009

Lite som skjer...

Det er ikke så mye som skjer for tiden, i forhold til trening og agility... Katie har fått en muskelstrekk, som har bidratt til at vi ikke har trent eller gått noen turer den siste uka. Hun haltet tirsdagsmorra'n forrige uke, og fikk antageligvis muskelstrekk etter treningen på mandag. Ho har fått Rimadyl, som vi sluttet med i går. Så det blir noen spennende dager fremover, i forhold til om ho halter eller ikke. Jeg blir jo overnervøs av meg, når noe skjer med Katie... men krysser alt jeg har for at det ikke er noe "farlig".

Vi skal til veterinæren i morra igjen, for å ta en sjekk. Håper inderlig at alt er bra og at det ikke er noe annet eller at muskelstrekken er så kraftig at Katie må holdes i ro enda lengre. Stakkars Katie har jo energi som en apekatt nå. Tygger på pipeballen sin konstant når jeg kommer og higer litt for mye etter å trene. Får dårlig samvittighet, men det har vært viktig å holde henne i ro. Men Laffen og Katie har fått gjort noen søk i hagen med godbiter, så de får jo brukt hodet sitt litt alikevel.

Huff, men det blir spennende å se hvordan det går fremover, og hva dyrlegen har å si i morra. Regner ikke med vi skal konkurrere til helga, men vi får høre hva dyrlegen sier og se an dagene frem til Follo, men vi tar ingen sjanser, så starter ikke hvis vi ikke får tyyyyyydelig klarsignal fra dyrlegen. Men første spenningsmoment er om Katie våkner med alle fire benene på gulvet i morra, eller ikke...


*Søta mi er livet mitt...*

Ellers så er det lange dager på Ås om dagen, vi tar et intensivkurs i GIS (Geografiske Informasjonssystemer) og det er mye å sette seg inn i. Syns at Gry og jeg har klart oss veldig bra, sjøl om vi ikke har hatt noe erfaringer innen dette området. Vi står på, som vi alltid gjør;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar