søndag 25. januar 2009

Mitt søteste tantebarn <3

I helga er Helene og familien på besøk. Søteste tantungen i væla! Populært for tante er det jo også når Helene er så glad i bikkjene. Ho vinka og "mystesmilte" mot bikkjene når ho så dem i går, og klappet den myke pelsen til Laffen og ga Katie ballen:) Søtt. I går spiste vi kinesisk på kveldingen og Helene satt sammen med oss og var opptatt med å flørte med Kent:)

I dag går nok en del av tida til eksamenslesing til GMGI101eksamen som er i morra:( Er litt lei for å si det mildt, så lesing har det ikke blitt mye av. Må bare klare å stå... Ska ta litt avbrekk og kose med Helene og gå en tur med bikkjene, konsentrasjonen varer uansett ikke dagen ut...


3 kommentarer:

  1. Så søte dere er!
    Ser ut som Helene koser seg veldig når ho er på besøk hos vælas beste tante ;D

    Masse lykke til i mårra, klart du står!
    Slapp av og kos deg i dag du! :)

    Klem fra Alfurius og Line!

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Takk for koselig melding i bloggen! Er supert å ha Helene her, glemmer litt problemer og tanker da:)

    Bra du har trua på meg på eksamen, det hjelper:) Ska gjøre så godt jeg kan og satse på at det går bra. Har fått slappet av litt i dag også da; gått tur med bikkjene og Lene. Bra ingen så oss, for Lene sklei på rompa ned en bakke med (hele) 30 graders helling, og skreik "Kom å ta meg da", for at jeg sku hjelpe ho opp igjen, og var overnervøs for å gå over isen, gjorde ikke det bedre når jeg og bikkjene "beinet" over isen i stoooor redsel...;P

    Gi Alfa en kos fra meg, vi sees:)

    SvarSlett
  3. Oioi, uff! Hehe. Håper det går bra med rompa til Lene! :P

    SvarSlett